loading...
دبیرستان امین شهرضا
احمدرضا حیدری بازدید : 208 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (1)

از دانش آموزان برتر مسابقات علمی در مراسم جشن ستارگان در تالار فجر تجلیل شد

 در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز مسابقات علمی نفر از دانش آموزان ممتاز علمی که در سطح منطقه واستان حائز رتبه بالا شدند توسط مدیرمحترم آموزش وپرورش شهرستان شهرضا در محل تالار فرهنگی فجر با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

احمدرضا حیدری بازدید : 195 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

 

گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز

بلبل به هوا ی گل چه شیداست هنوز

رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا

لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بر همه دانش آموزان دبیرستان امین تسلیت باد

 

احمدرضا حیدری بازدید : 239 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

بسمه تعالی

گزارش ورزشی دبیرستان غیردولتی امین درسال تحصیلی95-94 به شرح ذیل می باشد:

1-برگزاری تمرینات رشته ی پینگ پنگ و در نهایت انتخاب 5 نفر برتر آموزشگاه و حضور در مسابقات دانش آموزی شهرستان شهرضا که در محل سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی نواب صفوی برگزارگردید شرکت نمودند و هرکدام موفق به کسب امتیاز گردیدند.

2-برگزاری مسابقه ی فوتسال بین کلاسی درمحل سالن ورزشی هلال احمر که4 تیم حاضر به صورت دوره ای باهم دیگر رقابت کردند و درنهایت نتایج زیرحاصل شد.مقام اول هفتم توحید مقام دوم هفتم امامت مقام سوم هشتم مبعث مقام چهارم هفتم نبوت ضمنا درجشنی که به مناسبت دهه ی مبارک فجردر محل دبیرستان برگزار گردید به بازیکنان تیم های اول،دوم وسوم ازطرف دبیرستان حکم قهرمانی و مدال مسابقات و به نفرات تیم قهرمان به همراه اقایان محمد امین اباذری به عنوان اقای گل رقابت ها و اقای علی اباذری به عنوان فنی ترین بازیکن واقای محمد جواد قاسمی به عنوان بازیکن اخلاق هدیه ای ازطرف آموزشگاه به این بازیکنان اهداگردید.

3-به مناسبت دهه ی مبارک فجر مسابقات شنای دانش اموزی شهرستان شهرضا در محل استخر دریا برگزار گردید که دبیرستان امین با بیشترین تعداد شرکت کننده یعنی 11 نفر در این رقابت حضور پیدا کرد. که تمامی این افراد از شناگران آموزش دیده و دارای رکورد بودند که در نهایت با حضور در 4 ماده:کرال پشت،کرال سینه،پروانه و قورباغه موفق به کسب مقام دوم تیم مسابقات گردیدند. و آقای آرمین  جعفری در دو ماده کرال سینه و کرال پشت صاحب مدال نقره مسابقات گردید و آقای محمد امین اباذری نیز در این دو ماده موفق به کسب عنوان چهارم گردید.

4- یک دوره مسابقه والیبال توسط کارشناسی تربیت بدنی آموزشگاههای شهرستان شهرضا در مقطع متوسطه دوره اول برگزار گردید که دبیرستان امین با برگزاری تعدای جلسات تمرینی تخصصی این رشته 10 نفر برتر خود را شناخت که پس از تشکیل تیم در این مسابقات حاضر شدند و ارائه بازیهای رضایت بخش ، تحسین همگان را به دنبال داشت و با پیروزی در گیم اول مقابل تیم قهرمان رقابت ها و پیشروی تا مرز پیروزی از افتخارات دانش آموزان رشته والیبال دبیرستان امین به شمار می رود.

5- در دهه اول اردیبهشت ماه 1395 و در خلال اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس تعداد 68 نفر از دانش آموزان و مربیان دبیرستان امین با حضور در بزرگترین مجموعه آبی کشور(سرزمین موج های آبی)ساعاتی را در این مکان به شنا و فعالیتهای ورزشی گذراندند.

6- دبیرستان امین با فراخوان دانش آموزان علاقه مند به رشته ورزشی هندبال تعدادی جلسه تمرینی برای این دانش آموزان تدارک دید و با شناخت نفرات برتر در این رشته ورزشی مسابقه دوسانه دانش آموزی را صبح روز پنجشنبه مورخ 1395/2/23 به میزبانی سالن شهید مصدق شهرضا با تیم نونهالان دهاقان برگزار کرد که در نهایت با پیروزی تیم شهرضا با نتیجه 9 بر 8 خاتمه یافت.که اسکلت اصلی این تیم از دانش آموزان دبیرستان امین بودند.

7- آقای میلاد قبادی نژاد از دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان امین با تشویق و حمایت های کادر اجرایی دبیرستان در دوره مسابقه چهارجانبه و کشوری کشتی نونهالان راه پیدا کرده و موفق به افتخارآفرینی گردید.

در ضمن دبیرستان غیر دولتی امین جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خود در ترم تابستان با همکاری کارشناسی تربیت بدنی آموزشگاههای شهرستان شهرضا اقدام به برگزاری کلاسهای ورزشی فوق برنامه در رشته های مختلف می نماید 

گزارش تصویری در ادامه مطلب......

تعداد صفحات : 10

درباره ما
Profile Pic
تنها سایت دبیرستان امین شهرضا/اصفهان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد سایت مدرسه امین چطور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 772
  • بازدید کلی : 60,100